Lietuvos įvairovės chartijos asociacija

Lietuvos įvairovės chartija yra organizacija.
Organizacija padeda įmonėms ir kitoms įstaigoms.
Toliau ją vadinsime Įvairovės chartija.

Įvairovės chartija padeda, kad darbe visi jaustųsi gerai.
Pavyzdžiui, žmonės su negalia ar žmonės iš kitų šalių.

Įvairovės chartija priklauso Europos chartijų grupei.
Tai reiškia, kad Europoje yra daug Įvairovės chartijų.
Europoje yra daug šalių.
Kiekviena šalis Europoje turi Įvairovės chartiją.
Pavyzdžiui, Įvairovės chartiją turi Lenkija, Lietuva, Latvija ir kitos šalys.

Chartija turi virš 40 narių.
Kiekvienas narys yra įmonė.
Įmonė yra darbo organizacija.
Pavyzdžiui:
Maisto prekių parduotuvių įmonė,
Kompiuterių įmonė.

Įvairovės chartija padeda toms įmonėms dirbti.
Įvairovės chartija padeda kitoms organizacijoms įgyvendinti lygias galimybes darbe.
Tai reiškia, kad stengiasi, prižiūri ir moko kitas įmones, kad jos galėtų būti saugios darbuotojams.
Pavyzdžiui, Įvairovės chartija moko įmones, kad darbo vietoje turi būti saugu dirbti.
Pavyzdžiui, darbuotojas negali būti skriaudžiamas, nes kalba kita kalba.

Įvairovės chartija atlieka tyrimus ir bando išsiaiškinti, kaip darbuotojai Lietuvoje gyvena, pavyzdžiui, ar jie turi lygias teises darbe.
Pavyzdžiui, Įvairovės chartija moko įmones, Kad visi žmonės turi gauti vienodą atlyginimą už tą patį darbą.
Pavyzdžiui, pardavėja moteris ir pardavėjas vyras turi gauti tiek pat pinigų.
Įvairovės chartija stengiasi, kad visi žmonės darbe jaustųsi saugūs ir laimingi. Tai yra žmonės, kurie:

turi negalią

yra kitos odos spalvos

yra vyresni

yra jaunesni (yra kitos lyties)

yra kitos lyties žmonės

myli kitos lyties žmonės

kalba kita kalba

tiki į kitą dievą

yra kitokie ar turi kitokių idėjų

visi kiti žmonės